eos.studio - projekty logo i identyfikacja wizualna firm

Wizerunek ma znaczenie


PAGED S.A.

Opis realizacji

Zakres: redesign logo i projekt pełnej identyfikacji wizualnej

PAGED S.A. to firma z wieloletnią tradycją, której korzenie sięgają już 1931 roku, zaś sama nazwa firmy PAGED pojawiła się w 1932 roku. Po II wojnie światowej firma została reaktywowana jako Państwowa Agencja Drzewna, później jako Centrala Handlu Zagranicznego "PAGED", która zajmowała się eksportem towarów przemysłu drzewnego (drewno, tarcica, sklejka, płyty, galanteria drzewna), przemysłu meblarskiego (meble) oraz papierniczego (papier, wyroby papiernicze), jak również importem (np. celulozy, maszyn i urządzeń dla przemysłu). Od 1996 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

W połowie 2010 roku firma PAGED S.A. zgłosiła się do nas z propozycją współpracy przy rewitalizacji logotypu firmy, a następnie usystematyzowania nowego wizerunku w formie księgi identyfikacji wizualnej.

Prace zwyczajowo zostały rozpoczęte od wnikliwego zbadania potrzeb zlecającego. Obecnie firma pozycjonuje się jako spółka nowoczesna, dostarczająca produkty najwyższej jakości, dbająca o potrzeby swoich klientów, zatrudnionych pracowników oraz działająca w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. W trakcie prac nad znakiem staraliśmy się przenieść większość tych cech do nowego logotypu. Nowoczesność firmy została podkreślona poprzez prosty, jednoelementowy krój pisma (zaoblenia poszczególnych liter wykonane zostały specjalnie na potrzeby znaku). Powiązanie firmy z przemysłem drzewnym tworzy pozostawiona w logotypie choinka, która była elementem bardzo wyróżniającym znak na rynku, jednakże obecna choinka jest nieco mniej wyeksponowana, bardziej łączy się z samą nazwą tworząc wraz z ostatnią literą "D" zamkniętą formę zarówno od przodu jak i od tyłu napisu. Kolor zielony, symbolizujący nawiązanie do środowiska naturalnego, również został zmodyfikowany w kierunku głębszej, bardziej prestiżowej barwy.

projekt nowego logotypu

logotyp w kontrze

logo przed i po redesignie

budowa nowego znaku